Juli 2014: 01-07-14 t/m 31-07-14 - Reisverslag uit Gunnedah, Australië van Maurice s - WaarBenJij.nu Juli 2014: 01-07-14 t/m 31-07-14 - Reisverslag uit Gunnedah, Australië van Maurice s - WaarBenJij.nu

Juli 2014: 01-07-14 t/m 31-07-14

Door: maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

17 Juli 2014 | Australië, Gunnedah

Di: 01-07-14

Wo: 02-07-14

Do: 03-07-14

Vr: 04-07-14

Za: 05-07-14
Vandaag wat was gedaan, kamer gestofzuigd, dagboek en bestanden bijgewerkt. Deur gerepareerd, glazen en blikjes opgeruimd. En tafeltennis racket gelijmd.

Zo: 06-07-14 t/m 17-07-14
Alsmaar werk en niet veel te melden.

Vr: 18-07-14
Nadat gisteren onze manager ontslag had genomen ivm een ruzie met de eigenaar (die overigens een lul is) Kregen we vandaag gelijk te horen dat alle backpackers niet meer nodig waren. Dit was een van de onderwerpen waar zed us ook ruzie over hadden. We hoorden hier al iets over 2 weken geleden, maar zodra de manager er dus uitging heeft de eigenaar dit gelijk doorgedrukt. Jammer dat het nu ineens z over is, maar misschien maar goed ook, want nu kan ik eindelijk weer gaan reizen en eindelijk wat dingen gaan zien in Australie.

Za: 19-07-14
Vandaag meegevoetbald met het locale bierteam, wat erg leuk was 6-1 gewonnen.

Zo: 20-07-14
Vandaag voor de boer allemaal films op zijn computer gezet.

Ma: 21-07-14
Weer films op de computer voor de boer gezet en net als gisteren weer met hun meegegeten en daarna met ze allen een film gekeken.

Di: 22-07-14
In de ochtend ben ik met de boer meegegaan naa een cattle sale (vee verkoop). Ik had gevraagd of ik eens mee mocht en hier werden koeien verkocht net als hoe het in de films op een veiling gaat wat erg grappig was om te zien. Geen vee gekocht aangezien ze allemaal voor een aardige prijs van de hand gingen. Echter op het moment dat we weer weg wilden gaan warden er blue heeler puppies verkocht bij iemands auto. Die man wilden er 150 per stuk voor, maar toen die boer zei dat die er eigenlijk wel eentje wilden voor zijn zoon. Gaf ik hem al het geld dat ik op zak het inclusief dat voor hem en toen hadden we een puppie voor 75 dollar :P.
Hierna heeft Glen me afgezet bij een vriend van hem die 2 man nodig had voor cement gieten. Hier heb ik met Terry een van de gasten uit het huis samen een dik uurtje gewerkt. Stelde niks voor, maar we kregen wel 50 dollar hiervoor. Vervolgens met die man meegegaan naar de pub (om 12 uur smiddags al :P). Na een paar biertjes in de kraag hebben we hem weer geholpen met een vriend die varkens, lammen en koeien aan flarden ging zagen. (dit doet deze man voor bekende en vrienden en zodat iedereen voor een leuk prijsje vlees heeft voor de komende 6 maanden). Nadat we hier een uurtje of 2-3 hadden geholpen kregen wij ook een zak met 15kg vlees mee. Hier heb ik s’avonds gelijk het een een ander van geproefd ;)

Wo: 23-07-14
Vandaag ging Terry aan de auto van zijn vriending sleutelen en heb ik du seen beetje gekeken en een beetje geholpen.

Do: 24-07-14
Vandaag een tas bested voor me laptop en een nieuwe backpack (aangezien de tas waar ik mee begon flut is)

Vr: 25-07-14
Geen idee :P

Za: 26-07-14
Weer wedstrijdje gespeeld voor het bier team.

Zo: 27-07-14
Saaiste dag van me leven. Echt helemaal niks gedaan.

Ma: 28-07-14 t/m 30-07-14
Vandaag samen met de boer hekken geplaatst.

Do: 31-07-14
Vandaag me nieuwe tas opgehaald en toevalligerwijs me oude verkocht via marktplaats. Ingepakt en voorbereid om morgen te vertrekken.