Sorry! weer update van het dagboek - Reisverslag uit Gunnedah, Australië van Maurice s - WaarBenJij.nu Sorry! weer update van het dagboek - Reisverslag uit Gunnedah, Australië van Maurice s - WaarBenJij.nu

Sorry! weer update van het dagboek

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maurice

17 Juli 2014 | Australië, Gunnedah

Daar is ie weer! Even een update van het dagboek aangezien het weer 2 maanden geleden is dat ik het heb ge-update... Sorry!

Heb zelden de tijd om dagboek bij te werken ivm met werk. Ik moet van ons farmhouse naar de bibliotheek rijden om wifi te krijgen (heb gelukkig wel een 3g verbinden met mijn telefoon.) Overigens valt er ook niet veel te vermelden aangezien ik bijna alleen maar werk en op mijn vrije dagen een beetje dingen repareer voor de boer of het huis een beetje opruim. Gelukkig duurt het werk hier nog maar een goede maand, waarna ik dus eindelijk weer eens wat kan gaan reizen (aangezien dat toch echt de reden was dat ik hiervoor naartoe ben gekomen :P) De vriend waar ik mee reisde is op dit moment in Perth met onze auto. Ik heb dus de optie om daarheen te vliegen en vervolgens bovenlangs Australië te reizen met hem, of ik huur een auto (hopelijk met nog 1 of meerdere personen ivm benzine prijs.) en dan kan ik onderlangs heel het stuk rijden van Sydney naar Perth wat die vriend van mij me wel aanraadde met de great ocean road en nog een prachtig stuk weg tussen adelaide en perth in ergens.
Of dus een vlucht nemen.....

Ik laat nog weten wat ik uiteindelijk ga doen en ik probeer dit dagboek gewoon bij te houden (ook al valt er niet veel te melden en duurt het eeuwen voordat ik het steeds update :P) maar zodra ik weer ga reizen verwacht ik wel weer (eindelijk) wat leuke en interessante dingen te vermelden ;)

Groetjes aan iedereen!

  • 18 Juli 2014 - 14:18

    Laura Willemsen:

    Ha Maurice,

    Leuk om toch je verhalen die je hebt te lezen,
    nou je moet aardig wat werken dat is wel even anders dan bij swinhoven.
    wat een tijden en dan voor mijn gevoel een hazeslaap waarop je dan weer wat gaat doen.
    Wauw schieten lijkt me toch niet zo fijn en dan ook nog die beesten villen, ik griezel nu al bij de gedachte.
    Het schiet al aardig op qua tijd dat je er zit ben je van plan om in december terug te komen of plak je er een jaartje aan vast.

    Nou Maurice , heel veel plezier en hopelijk ga je nog wat rondreizen.
    Hartelijke groet , Laura.

  • 21 Juli 2014 - 06:17

    Maurice Vd S:

    Hey Laura,

    Ik was altijd al van plan om na Australië nog een aantal landen in Azië te bekijken. Heb nog niet echt een idee welke dat dat gaan worden, maar zullen onder anderen Thailand, Cambodia en Vietnam gaan worden.

    Als ik dat een paar maanden heb gedaan zal ik beslissen of ik terug kom of dat ik voor mijn 2e jaar Australië ga.

    Groetjes terug aan jou, linnenkamer en de andere heren en dames rond de pauze van 10 ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maurice

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5104

Voorgaande reizen:

04 Juni 2015 - 12 December 2015

Thailand

24 Januari 2015 - 04 Juni 2015

Australie 2

12 December 2014 - 24 Januari 2015

Nieuw Zeeland

10 December 2013 - 10 December 2014

Australië

Landen bezocht: